
Hva er en innholdsartikkel?
For å klatre på Google og være synlig via søk, er det viktig at en nettside inneholder mye godt og relevant innhold som er interessant for akkurat den målgruppen du ønsker å nå ut til. I Fortell Innholdsbyrå produserer vi innholdsrike, strategiske og spissede innholdsartikler til nettsiden din, som er effektive for synlighet i markedet på flere måter.
Innholdsmarkedsføring i form av tekst, bilder og film
En innholdsartikkel kan bestå av både bilder, film og tekst, og alt leveres og produseres av oss. Som en del av innholdsartikkelen får du i tillegg til en annonsepakke med kreativer til facebook og andre anbefalte flater, som inkluderer idé, utforming, plassering, publisering og måling av effekt ved kampanjeslutt. Vi følger markedsføringen din tett og optimaliserer gjerne underveis slik at vi lykkes i å få flest mulig klikk inn til innholdsartikler på nettsiden. Eller kortere sagt; sørger for at din innholdsmarkedsføring gir mest mulig synlighet for hver krone!

Hva er formålet med en innholdsartikkel?
– å fylle nettsiden din med godt og interessant innhold, slik at du oppleves relevant
– styrke den organiske synligheten din på Google, slik at du blir synlig for dem som søker
– presentere den du er, og det du leverer på en god og kortfattet måte
– sørge for gode landingssider for din digitale annonsering
– gjøre deg aktuell ved å knytte dine produkter og tjenester opp mot behov og sesong
Strategiske SEO-baserte tekster – presentert med et flytende, godt språk
God og riktig innholdsmarkedsføring er kunsten å balansere relevante Google-søkeord med et godt, engasjerende og underholdende språk – på en og samme gang, og aldri på kompromiss med hverandre. Når dette gjøres riktig, blir man premiert av Google i form av organisk synlighet som gjør at målgruppen din lettere finner deg. Her i Fortell sitter vi på – og finner frem til, unik innsikt om målgruppene vi skal snakke til på vegne av kundene våre. Vi vet altså hvem som er dine potensielle kunder, vi vet hva de søker etter – og vi vet hvordan vi skal nå dem.
Flere innholdsartikler – ulike temaer
De fleste bedrifter har ofte flere ulike temaer, produkter og tjenester som de ønsker oppmerksomhet rundt. Derfor kan en nettside med fordel inneholde flere innholdsartikler med ulikt fokus, basert på ulike søkeord for ulike målgrupper.