
Alle bedrifter har en historie
Vår jobb er å finne den. Dyrke den. Og spre den.
Noen venter på historien din
For å bli en sterk merkevare må historien om deg fortelles på en smart måte, til de du vil skal vite om deg. Vi vet at alle bedrifter og virksomheter har noe å si – og noen som vil høre.
Det er derfor vi sier at noen venter på historien din.
Én definert målgruppe er mange ekte mennesker
Leads og målgrupper er først og fremst ekte folk med ekte følelser og ekte behov.
Derfor må historien du forteller om bedriften din, snakke til både hode og hjerte – til rett tid og på rett sted. God innsikt om målgrupper er alltid det beste grunnlaget for effektiv strategisk historiefortelling, og essensielt i alle oppdrag innen innholdsmarkedsføring. Før vi forteller historien din sørger vi for å vite mest mulig om målgruppen din, hva de søker etter og hva de er interessert i. Husk at de beste leadsene, er de som søker etter deg.
Oppmerksomhet er noe du gjør deg fortjent til
Det fine med å fortelle gjennom skikkelig godt innhold er at du engasjerer, tiltrekker og får øyekontakt med akkurat de menneskene du vil snakke til. Med innholdsmarkedsføring får du ikke oppmerksomhet fordi du roper, men fordi du kommuniserer smart på kundenes egne premisser – der spisset innhold og strategisk historiefortelling gjør deg aktuell og relevant for målgruppen ved å ha fokus på deres behov og interesser. Godt innhold må oppleves nyttig, informativt, underholdende og verdifullt for å fortjene oppmerksomhet tilbake.